Hi There! This blog will no longer have any new post or activities. Please click here to go to my NEW blog, as I've depleted all the memory on this one. I hope to see you there! I will, however, continue to keep this blog up, as there are tons of ideas and tutorials that you may want to search through. When you are done searching here, please head on over to my new blog and visit me there. Aloha, Teri

Monday, October 6, 2008

LCWC #12

Fun, fun, fun!! I can't believe that we are at #12 for the Little C's Weekly Challenge!! Here's the sketch that we followed this week. The second part of the challenge was to use an Anthony & Burt image...yay! I got it right this week (finally huh!). What a great sketch created by Jen! Here is my card for #12. What do you think? I loved this image because I love coffee! Can you believe that I have to drink my Starbucks Frappuccino at 3:00 AM...cuz that's when I wake up and that's what gets me going! But don't you just love this image? You can get your hands on these cute Anthony & Burt images at Little C's! And a little birdie told me that for the month of October, you will get 35% off of your entire order!! Yahoo! (you still must pay the shipping & tax for Hawaii residents)...still, what a deal!

Had to get a close up of the stickles that I put on the wings and the dots...oh, BTW, did you see the cute sentiment?? Got that from Jean over at Dandelion Designs (thanks, Jean!)...this cute sentiment is actually accompanied with a cup that looks like a SB's cup...super cute!

Supplies:
Riding Hood Red CS
DSP by Junkitz
Images - Anthony & Burt - Coffee Time and Join Me for a Cup? by Dandelion Designs
Inks - copic markers
Punches - Scallop circle, 1" and 1 1/4"
Accessories - stickles, rhinestones, turquoise grosgrain ribbon
Well, you know the drill...if you want to play this week, hop on over to Jen's blog HERE and leave the link to your creation using this sketch... Jen will select a winner next week!

Here are the divas that are playing this week...go check em' out!

Mahalo for stopping by for a visit...I love visitors! Stay tuned for another exciting post!!

9 comments:

Colleen said...

You made another cool card this week and you finally followed all the guidelines fully. :) What a perfect sentiment for your card.

I love frappunccinos from Starbucks too. Fortunately I don't have to drink them as early as you do. I never was a coffee drinker until the past two years. I initally got hooked on the ginger bread lattes from Starbucks. Since it is not the season for that right now I have moved onto frappuccinos. Can't wait until we can grab a cup of joe together.

malieta said...

What a cutie card Teri and I love the sentiment! In fact I'm enjoying a cup of coffee right now...care to join me?! LOL
Take care and have a great day.
Hugs
Risa:)

Maria said...

Awww, such a cute card Teri. I really love that Anthony & Burt image. I think it's next on my wish list!!

You did such a fabulous job with card challenge. . .it makes me want to go and drink coffee! LOL!

Maria

Jen-Jen said...

LOL!!! I didn't even notice that the cup was just like a SB one!! Love this... thanks for a great sample!!

hugs,
Jen

Jean said...

Stickles! Love it!! I gotta get me some of that.

Maria said...

Hey, Teri. . .I came back to check out your froggy's eyes when you mentioned it in your comment. Actually, he doesn't look sick, he looks like he is mesmerized by something. LOL! He has that "in love" look with the twinkle in his eyes!!

Maria

Jodi said...

Oh I have this stamp too! I got it because I need to have my coffee in the morning! =) I liked how you colored him!! =)

Rita said...

He's so cute! I luv my Starbucks caramel frappunccinos & my caramel lattes, yummmmmmmmmmm! Stop it I'm craving one right now with all this talk & there's none close to my house, its 20 minutes away, :o(

I think you rocked this card Teri & you get an A+ for following the sketch design! Hahaha!!!

Gina Wrona said...

Sure Teri,
if I ever get to Hawaii, I'd love to have a cup with you!!!!!

Mahalo!
Gina